مطالب عاشقانه(شلیک)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

 


تا آخــــــرِ عمـــــردرگیـــــرِ من خواهی بود
!!! 

و تظــاهر میکنی کـه اینطور نیست
 

مقایسه تو را از پــا در خواهد آورد
... 

"مـــــــــــــــن" 

میدانم به کجای قلبت شلیک کرده ام
! 

"تـــــــــــــــــــــــــــــو" 

دیگر خـــوب نخواهی شد
...! 



نظرات شما عزیزان:

bikasi
ساعت14:26---1 آذر 1392
لینکت کردم دوست من
پاسخ:من آدرس وبتونو ندارم.لطفا آدرسو بدین تا من هم شمارو لینک کنم


یاسمن
ساعت14:14---25 شهريور 1392
ﻋﺸــــــﻖ …

ﻧــــﻪ ﭘــــﻮﻝ ﻣﯿﺨــــﻮﺍد …

ﻧــــﻪ زیبایــــی …

و ﻧــــﻪ هیــــچ چیــــز دیگـــــه ….

ﻓﻘـــــــــــﻂ ” ﺩﻭ ﺗــــﺎ ﺁﺩﻡ ” ﻣﯿﺨــــــــﻮﺍﺩ …

ﺗﺎﮐــــــــﯿﺪ ﻣﯿﮑﻨــــﻢ : ﺁﺩﺩﺩددﺩﺩﻡ …!


حدیثه
ساعت0:43---21 شهريور 1392
آفرین.بین این همه متن های طنز،این مطلب عاشقانه ات خیلی قشنگ بود و به چشم اومد.
پاسخ:ممنون گلم


mahdi
ساعت16:23---20 شهريور 1392
دمت گرم توی انتخاب متن ها مهارت فوق العاده ای داری!
پاسخ:ممنوووون لطف داری


آریا
ساعت15:51---20 شهريور 1392
زیبا بود و تاثر برانگیز مرسی عزیزم
پاسخ:خواهش قابلی نداشت


nikishaparak
ساعت14:43---20 شهريور 1392


sherlock
ساعت14:03---20 شهريور 1392
qashng bod

mrci ke be weblogam sar mizani
پاسخ:خواهش میکنم.وظیفست


Parnia
ساعت13:47---20 شهريور 1392
آهان با عنوان همه چيز از همه جا لينكت كنم ؟ ببخشيد من امروز هنگم درست نفهميدم چي رو ميگي
پاسخ:بله عزیزم.ممنون.


Parnia
ساعت13:35---20 شهريور 1392
گلم متوجه نشدم آخر با چه اسمي لينكت كنم ؟

ارزو
ساعت11:51---20 شهريور 1392
خیلی زیبا بود
پاسخ:ممنون عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 20 شهريور 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ